F.A.Q.s

Kimikatet & detergjentet

Cilat kimikate dhe detergjentë përdorni? A mund të bëj një kërkesë?

Ne zakonisht përdorim softeners over-the-counter pëlhurë. Megjithatë, për shkak se këto produkte janë derdhur drejt në makinerinë tonë të teknologjisë së lartë në masë, duke matur inteligjentisht detergjentët dhe pjesët e zbutësit; ne, për fat të keq, nuk mund të kërkojmë.
Kjo makineri na ndihmon të ruajmë mbeturinat dhe të operojmë një shërbim shumë më miqësor ndaj mjedisit.

Cili është dallimi në detergjentit Bio dhe Jo-Bio?

Detergjentët Bio përmbajnë enzima të cilat janë shumë më efektive në pastrimin e njollave të tilla si niseshte dhe yndyra që gjenden në ushqim dhe djersë.

Procedurat e pastrimit

Cili është ndryshimi midis pastrimit të thatë dhe larjes me lagështirë?

Pastrimi thatë pastron pa ujë, duke përdorur një tretës kimik të quajtur perchlorethylene (PERC) për të hequr njollat; ndërsa procesi i larjes me lagështi përdor ujë, sapun dhe detergjent. Një tjetër alternativë e pastrimit të thatë është hidrokarboni, i cili është pak më pak ‘agresiv’ se PERC.
Jeni të sigurt, ekspertët tanë të pastrimit i përcjellin rigorozisht udhëzimet e etiketës së kujdesit dhe gjithmonë pastrojnë në mënyrën më të përshtatshme.

Përpunimi i Rendit dhe Dëmtimet

Sa kohë duhet për pastrimin?

Ne zakonisht mbledhim, pastrojmë dhe dorëzojmë brenda 48 orësh, brenda intervaleve kohore të zgjedhura nga jush. Por ne jemi fleksibël, kështu që ju mund të zgjidhni datën e dorëzimit deri në shtatë ditë pas mbledhjes.

Po sikur artikujt e mi dëmtohen?

Rrobat e tua janë në duart e sigurta dhe incidentet e dëmtimit janë jashtëzakonisht të rralla – por e kuptojmë se është një çështje e natyrshme shqetësuese. Në (shumë, shumë) ngjarje të rralla që artikull juaj është e dëmtuar, ne do të fillojmë një hetim për të gjetur se çfarë ndodhi.

Pagesa dhe Çmimet

Kur merrni pagesa për porosinë time?

Ne mbledhim pagesën sapo të fillojmë të pastrojmë rrobat tuaja dhe deri në këtë kohë duhet të keni marrë tashmë një përditësim të porosisë përmes postës elektronike. Ju lutem vini re, ju mund të shihni dy ngarkesa në kartelën tuaj – sigurohuni, ngarkesa e parë do të jetë vetëm një autorizim para se pagesa të jetë e mundur. Ne do të paguajmë vetëm një herë dhe çdo para-autorizim do të kthehet menjëherë

A duhet të specifikoj artikujt kur porosit?

Jo! Shko direkt në përzgjedhjen e kohës, vendosni porosinë tuaj dhe përgatitini rrobat tuaja për ditën e mbledhjes. Ne do të marrim ngarkesën nga duart, do të përpunojmë të gjitha rrobat dhe do të përditësojmë vlerën tuaj të porosisë (përmes postës elektronike) për të pasqyruar gjithçka që na keni dhënë.